![]() |
|
|
#1 |
![]() ![]() ![]() |
Bülent Dede bak memurlara...
"-Neyine bakacam be?... Herşeye çare buldular, şu başbakanlığın basılmasına bir çare bulamadılar... Ayıptır be..." -Açıııızzz... "-Konuşma bee, şuna bak... Yürüyün... Bak para var orda para... At onu cebine..." -!... "-Bülent Ecevit 1997... Hıııhh... 70 yaşında, gencecik bir delikanlıyım... Herkes perişan... Başbakan yapmak istiyorlar... Beni tercih ettiler... Neden ben dersen, özel bir nedeni yok... Tamamen kaygısal..." -Hop... Hop... Hooop... "-Zıplama kız Mesut gibi... Başım ağırıyo zaten... Nasıl yapıyo deden?..." -Tamamen kaygısal... -Necmettin Dede bak savcılara... "-Neyine bakacam be... Herşeye çare buldular, şu siyaset yolunu açmaya bir çare bulamadılar... Ayıptır be..." -Aiihmmm... "-Konuşma bee, şuna bak... Yürüyün... Bak para var orda para... At onu cebine..." -!... "-Necmettin Erbakan 1997... Hıııhh... 28 Şubat'tan yeni çıkmışım... Herkes karşımda... Hapse atmak istiyorlar... Altınoluk'u tercih ettim... Neden Altınoluk dersen, özel bir nedeni yok... Tamamen yargısal..." -Hop... Hop... Hooop... "-Zıplama kız gardiyan gibi. Başım ağırıyo zaten... Nasıl yapıyo deden?..." -Tamamen yargısal... -Süleyman Dede bak gazetecilere... "-Neyine bakacam be... Binanaleyh uzaya bile muhabir gönderdiler, şu sokağa bir canlı yayın aracı koymadılar... Ayıptır be..." -Babaaaa... "-Konuşma bee, şuna bak... Yürüyün... Bak para var orda para... At onu cebine..." -!... "-Süleyman Demirel 2000... Hıııhh... Köşk'ü yeni bırakmışım... Görev süremi uzatmak istiyorlar... Ben Güniz Sokağı tercih ettim... Neden Güniz Sokak dersen, 5 artı 5 nedeniyle... Tamamen rakamsal..." -Hop... Hop... Hooop... "-Zıplama kız Cavit gibi. Başım ağırıyo zaten... Nasıl yapıyo deden?..." -Tamamen rakamsal... -Rıza Dede bak liderlere... "-Neyine bakacam be... Herşeye çare buldular, şu liderlerin halka ettiğine bir çare bulamadılar... Ayıptır be..." -Gaaaak... "-Konuşma bee, şuna bak... Yürüyün... Bak domates var orda domates... At onu da çantaya..." -!... "-Vatandaş Rıza 2001... Hıııhh... İşten yeni atılmışım... Bir lokma yiyecek yok... Zıvanadan çıkarmak istiyorlar... Ben çöpten yiyecek toplamayı tercih ettim... Neden çöp dersen, özel bir neden yok... Tamamen toplumsal..." -!... "-Zıplama kız döviz gibi. Başım ağırıyo zaten... Nasıl yapıyo deden?..." -Tamamen toplumsal...
__________________
[Foruma üye olmadığınız sürece forum içeriğindeki bağlantıları görüntüleyemezsiniz. Foruma üye olmak için TIKLAYIN!] |
|
|
|
![]() |
| Yer imleri |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| vBulletin Özel Mesajları Tamamen Kapatmak | Linux | vBulletin | 0 | 28 Mayıs 2022 01:10 |
| Canlı hissetmek için duygusal yoğunluğa ihtiyaç duyar mısın? | LaviNya | Üyelerimize Soruyoruz! | 0 | 16 Mayıs 2022 02:04 |
| Perez: "Aracın dengesi sıralama turlarında tamamen değişti" | Rom | Dünyadan Spor Haberleri | 0 | 08 Mayıs 2022 15:13 |
| Bugüne kadar izlediğin en duygusal film hangisiydi? | MaRia | Üyelerimize Soruyoruz! | 0 | 02 Mayıs 2022 10:19 |
| Herşeye ağlar mısınız ? Duygusal mısınız? | SosiN | DuyguYerim.Net Paylaşımları | 1 | 15 Nisan 2022 10:54 |
| Forum | Yasal Uyarı |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. IRCForumcu.Net, lisanslı vBulletin kullanmaktadır. |
IRCForumcu.Net; 5651 sayılı kanuna göre yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Dolayısıyla forumdaki içeriklerden ilgili içeriği paylaşan üyeler sorumludur. Hukuka aykırı içerik bildirimleri için İLETİŞİM linkinden bildirim gönderebilirsiniz. |