![]() |
Sevgi Duvarı
sen miydin o yalnızlığım mıydı yoksa
kör karanlıkta açardık paslı gözlerimizi dilimizde akşamdan kalma bir küfür salonlar piyasalar sanat sevicileri derdim günüm insan içine çıkarmaktı seni yakanda bir amonyak çiçeği yalnızlığım benim sidikli kontesim ne kadar rezil olursak o kadar iyi kumkapı meyhanelerine dadandık önümüzde altınbaş altın zincir fasulye pilakisi aramızda görevliler ekipler hızır paşalar sabahları açıklarda bulurlardı leşimi öyle sıcaktı ki çöpçülerin elleri çöpçülerin elleriyle okşardın beni yalnızlığım benim süpürge saçlım ne kadar kötü kokarsak o kadar iyi baktım gökte bir kırmızı bir uçak bol çelik bol yıldız bol insan bir gece sevgi duvarını aştık düştüğüm yer öyle açık seçik ki başucumda bir sen varsın bir de evren saymıyorum ölüp ölüp dirilttiklerimi yalnızlığım benim çoğul türkülerim ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi Can Yücel |
Cevap: Sevgi Duvarı
Emeğine sağlık Can Yücel şiirleri bi başkadır, teşekkürler.
|
Cevap: Sevgi Duvarı
Alıntı:
|
Cevap: Sevgi Duvarı
Eline emeğine saglik @[Foruma üye olmadığınız sürece forum içeriğindeki bağlantıları görüntüleyemezsiniz. Foruma üye olmak için TIKLAYIN!] bey
|
Cevap: Sevgi Duvarı
Alıntı:
|
Cevap: Sevgi Duvarı
Yüreğine sağlık.
|
Cevap: Sevgi Duvarı
Emeğine sağlık.
|
Cevap: Sevgi Duvarı
Emegine Saglık
|
Cevap: Sevgi Duvarı
Emeğine sağlık
|
Cevap: Sevgi Duvarı
Emeğinize sağlık efenim.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
User Alert System provided by
Advanced User Tagging v3.3.0 (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2026 DragonByte Technologies Ltd.Navbar with Avatar by Motorradforum